Гідність… Значення цього слова для кожної людини має конкретний зміст. Хоча тлумачний словник говорить про ставлення до людей та власне до себе, у багатьох гідність асоціюється з брендовим одягом, матеріальним становищем, соціальним станом чи посадою.
Але саме з поняттям “ставлення” , “взаємовідносини” здається у нас біда на всіх рівнях. Діти відчувають тиск і зневагу збоку однолітків та дорослих. Дорослі перестали поважати людей похилого віку та дітей. Ненормативна лексика стала нормою спілкування для малого і старого..
Діти, як лакмусовий папірець, відчувають і копіюють подвійні стандарти. Саме тому старшим класам було запропоновано створити соціальну рекламу на тему “Гідність є у кожної людини”.
23 листопада в закладі пройде фестиваль соціальної реклами, який продемонструє нам мрії і сподівання наших дітей про краще майбутнє. І, можливо ім вдасться знайти справжні людські цінності та зрозуміти, чому одні віддають життя за рідну країну, а інші зраджують батьківщину, родину, друзів.
Сьогодні ми пропонуємо переглянути частину робіт, які створили самі діти.